Erhvervsledere på netværkstur til Tokyo

Travel Sense var arrangør, da en netværksgruppe med 19 topledere fra det danske erhvervsliv rejste til Tokyo i november 2018 for på fem dages intensiv netværkstur at få et indblik i japansk erhvervsliv, ledelseskultur, eksportmuligheder mv. En af deltagerne, erhvervskundedirektøren i et større dansk pengeinstitut, fortæller her om oplevelsen.

Skræddersyede erhvervsrejser

Samarbejdet med Travel Sense

”Samarbejdet var meget konstruktivt. Camilla gjorde det nemt for os, og hun udfordrede os på vores ønsker. Onsite var der ligeledes fuldstændigt styr på det, og logistikken fungerede outstanding til trods for et presset program og transport rundt i en millionbyen. Vi oplevede stor tryghed ved de samarbejdspartnere, der var tilknyttet, og der var også etableret et samarbejde med ambassaden derovre. Ud over det er det også værd at nævne, at budgettet blev overholdt.”

”Travel Sense fastsatte programmet og planlagde logistikken, så

vi kunne få høj effektivitet og maksimalt udbytte af rejsen."

Værdi for virksomheden

”Vores formål i netværksgruppen var at bruge denne tur som uddannelse og til at få global indsigt. Hvis vi skulle have arrangeret turen selv, ville vi formentlig kun have nået halvdelen. Travel Sense fastsatte programmet og planlagde logistikken, så vi kunne få høj effektivitet og maksimalt udbytte af rejsen.”

Skræddersyede erhvervsrejser

Hvorfor kontakte Camilla?

”Jeg vil anbefale at kontakte Camilla, fordi hun gør det nemt. Hun fokuserer på indholdet og sikrer professionalismen hele vejen igennem. Hun får ligeledes ting til at ske og har et netværk lokalt, som får det hele til at fungere. Man kan sige, at Camillas gode aftaler med samarbejdspartnere i høj grad kommer hendes kunder til gode, for der kommer ingen negative overraskelser, og der er en meget høj grad af fleksibilitet.”

Skal vi tage et uforpligtende møde?

Flere Cases

Skræddersyede erhvervsrejser

Case: Byggefirma på erhvervsrejse for at styrke sammenholdet

Denne virksomhed er en stor leverandør til byggeriet, som ønsker at styrke relationen til kunderne og sammenholdet blandt sælgerne. En gruppe på 250 personer har været af sted de to gange, Travel Sense indtil videre har arrangeret rejser for virksomheden. Salgschefen fortæller her, hvorfor virksomheden bruger penge på en eksklusiv erhvervsrejse, og hvorfor Travel Sense er valgt som rejsepartner.

LÆS MERE

Case: Ingeniørvirksomhed på virksomhedsbesøg i europæiske storbyer

Afdelingslederen i denne rådgivende ingeniørvirksomhed er ikke i tvivl, når hun skal begrunde valget af Travel Sense som rejsepartner. Virksomheden har indtil videre været på to eksklusive rejser med Camilla ved roret, og den tredje er allerede på tegnebrættet. Virksomheden har været i Hamburg og Warszawa med 240-250 personer pr. rejse.

LÆS MERE