Otte gode grunde til at prioritere firmarejser
Hvad får virksomheden igen, når de inviterer medarbejderne på en rejse?
Vi har samlet de stærkeste argumenter herunder.
1. Forbedret omdømme
Medarbejderne er virksomhedens vigtigste ambassadører, og rejserne skaber via medarbejderne positiv omtale, så I differentierer jer fra konkurrenterne i jagten på de bedste kandidater.
2. Styrket motivation
Lad medarbejderne tage del i virksomhedens succes gennem rejseoplevelser. Det øger motivationen for løbende at præstere og yde en ekstra indsats.
3. Øget performance
Rejserne er en effektiv måde at forbedre virksomhedens samlede performance, for de øger arbejdsmoralen hos medarbejderne, som arbejder hårdere for at nå deres mål.
4. Dedikation og loyalitet
Belønning og anerkendelse skaber glade medarbejdere. Det udgør derfor stor værdi for virksomheden – både i forhold til fastholdelse og et positivt arbejdsmiljø.
5. Stærkere holdånd
Unikke oplevelser og gode fælles minder er med til at styrke sammenholdet, og det medfører bedre samarbejdsrelationer på den lange bane.
6. Fornyet energi
Rejserne er et åndehul fra hverdagen, som giver fornyet energi. De kan bidrage til færre sygedage og højere produktivitet hos den enkelte medarbejder.
7. Øget kreativitet
Forkælede medarbejdere er mere kreative. En oplevelsesrejse væk fra dagligdagens stress og ansvar giver friske øjne på tingene og nye ideer fødes.
8. Et profitabelt alternativ
En rejse er et omkostningseffektivt alternativ til eksempelvis lønforhøjelser. Og oplevelserne er mere værdsat end kolde kontanter hos de fleste medarbejdere.
Kildehenvisning
Hos Travel Sense har vi erfaringen, netværket, forsikringerne, ekspertisen
og de gode ideer – og vi hjælper gerne.
Skal vi tage et uforpligtende møde?
Mere inspiration
Case: Japan
Travel Sense var arrangør, da en netværksgruppe med 19 topledere fra det danske erhvervsliv rejste til Tokyo i november 2018 for på fem dages intensiv netværkstur at få et indblik i japansk erhvervsliv, ledelseskultur, eksportmuligheder mv. En af deltagerne, erhvervskundedirektøren i et større dansk pengeinstitut, fortæller her om oplevelsen.
LÆS MERE
Case: Hamburg & Warszawa
Afdelingslederen i denne rådgivende ingeniørvirksomhed er ikke i tvivl, når hun skal begrunde valget af Travel Sense som rejsepartner. Virksomheden har indtil videre været på to eksklusive rejser med Camilla ved roret, og den tredje er allerede på tegnebrættet. Virksomheden har været i Hamburg og Warszawa med 240-250 personer pr. rejse.
LÆS MERE