Otte gode grunde til at prioritere firmarejser

Hvad får virksomheden igen, når de inviterer medarbejderne på en rejse?
Vi har samlet de stærkeste argumenter herunder.

Hvad er incentive rejser

1. Forbedret omdømme

Medarbejderne er virksomhedens vigtigste ambassadører, og rejserne skaber via medarbejderne positiv omtale, så I differentierer jer fra konkurrenterne i jagten på de bedste kandidater.

2. Styrket motivation

Lad medarbejderne tage del i virksomhedens succes gennem rejseoplevelser. Det øger motivationen for løbende at præstere og yde en ekstra indsats.

Hvorfor prioritere incentive rejser

3. Øget performance

Rejserne er en effektiv måde at forbedre virksomhedens samlede performance, for de øger arbejdsmoralen hos medarbejderne, som arbejder hårdere for at nå deres mål.

4. Dedikation og loyalitet

Belønning og anerkendelse skaber glade medarbejdere. Det udgør derfor stor værdi for virksomheden – både i forhold til fastholdelse og et positivt arbejdsmiljø.

Hvorfor prioritere incentive rejser
Professionel organisering

5. Stærkere holdånd

Unikke oplevelser og gode fælles minder er med til at styrke sammenholdet, og det medfører bedre samarbejdsrelationer på den lange bane.

6. Fornyet energi

Rejserne er et åndehul fra hverdagen, som giver fornyet energi. De kan bidrage til færre sygedage og højere produktivitet hos den enkelte medarbejder.

En af vores kunder siger

7. Øget kreativitet

Forkælede medarbejdere er mere kreative. En oplevelsesrejse væk fra dagligdagens stress og ansvar giver friske øjne på tingene og nye ideer fødes.

8. Et profitabelt alternativ

En rejse er et omkostningseffektivt alternativ til eksempelvis lønforhøjelser. Og oplevelserne er mere værdsat end kolde kontanter hos de fleste medarbejdere.

Kildehenvisning

En af vores kunder siger

Hos Travel Sense har vi erfaringen, netværket, forsikringerne, ekspertisen
og de gode ideer – og vi hjælper gerne.

Skal vi tage et uforpligtende møde?

Mere inspiration

Skræddersyede erhvervsrejser

Case: Japan

Travel Sense var arrangør, da en netværksgruppe med 19 topledere fra det danske erhvervsliv rejste til Tokyo i november 2018 for på fem dages intensiv netværkstur at få et indblik i japansk erhvervsliv, ledelseskultur, eksportmuligheder mv. En af deltagerne, erhvervskundedirektøren i et større dansk pengeinstitut, fortæller her om oplevelsen.

LÆS MERE

Case: Hamburg & Warszawa

Afdelingslederen i denne rådgivende ingeniørvirksomhed er ikke i tvivl, når hun skal begrunde valget af Travel Sense som rejsepartner. Virksomheden har indtil videre været på to eksklusive rejser med Camilla ved roret, og den tredje er allerede på tegnebrættet. Virksomheden har været i Hamburg og Warszawa med 240-250 personer pr. rejse.

LÆS MERE